2010. június 7.

Teszteltem 1.

Szeretem, ha valami bio. Ha nem szennyezzük feleslegesen a környezetünket, és ha gondolunk nemcsak a mi, de gyermekeink, unokáink jövőjére. Ezért is jelentkeztem Trixi felhívására és szerencsés másodikként be is kerültem a Teszt Csapatba mindenféle fantasztikus bio dolgot tesztelni.

A termék, melyet kaptam és teszteltem a Cleanse All - Általános tisztítószer. A konyhában vetettem be. Nekiestem, mert valóban kíváncsi voltam, hogy mit tud. Már az első percben hálás voltam neki azért, hogy teljesen szagtalan. A következő percekben pedig a hatékonyságáért. :)

A tűzhely és sütő: gyönyörűen leszedett minden ráégett dolgot. Meglepően könnyen pár percnyi "állás" után.
Annyira megörültem és belelkesedtem, hogy kitakarítottam a mikrót is, a tűzhely körül a csempét és a padlót is. Minden létező felületet a konyhában. Működik, így hát ragyog az egész konyhám! :)

Köszönöm Trixi! Nekem nagyon bejött, csak ajánlani tudom mindenkinek!

Nézzétek meg Julcsi tesztjét és képeit, önmagukért beszélnek! :)

Nincsenek megjegyzések: