2011. november 11.

Asztali futó * Table runner

Megálmodtam, és végre majdnem teljesen elkészültem vele: egy asztali futó házakkal, fákkal és virágokkal. Sok-sok virággal. Azért csak majdnem készültem el vele, mert a tűzés még hátra van.
8-8 papírra varrt házacska és fácska követi felváltva egymást. Nincs két egyforma ház vagy fa, mind más és más. Mind kinézetében, mind anyagának mintájában. Körbe és középre pedig 5 féle virágot hímeztem, azokból pedig jó sokat.
Miközben készítettem rájöttem arra, hogy imádom a patchwork-hímzés kombinációját.
* I had a dream: a table runner to sew with little houses, trees and flowers. I had an idea in my mind and the only way to create it seemed to be paper-piecing. I had some pattern but I had to draw too. I didn't want two similar block on this table runner. I made 8 little different houses and trees and of course flowers, flowers and flowers.
And you know what? I came to realize that I adore the patchwork and embroidery together. I think it could be so nice and lovely. 


 

 

3 megjegyzés:

Görgei-Reiner Rita írta...

Gyönyörűek a virágaid és nagyon szép lett a futó!
Szívesen lennék az anyukád helyében..........
Nagyon megörültem a bejegyzésednek, hogy jutott egy kis idő foltoskodni!
További szép alkotást Kingám!

marina írta...

your runner looks wonderful!
I love to do stitching and patchwork together-satisfies two needs with the one project!

Strugamano írta...

Húú, ez gyönyörű lett!