2011. december 4.

Játék * Little give away


Miközben lelkesen készülődünk a Karácsonyra, arra gondoltam, hogy az elkészült filc díszek közül 4 madárkát elrepítek Hozzátok. Akinek van kedve velem játszani és részt venni a sorsoláson, annak nem kell mást tennie, csak hagyni egy megjegyzést a kiválasztott madárka számával. 
Ha meghirdeted a blogodon, annak örülni fogok, de nem feltétel.
A sorsolás december 12-én lesz! 

It is my little Christmas give away! I made some Christmas ornaments from felt and now I would like to present 4 lovely people with these little birdies. Just leave a comment in which you tell me what you would like the most (birdies 1, 2, 3 or 4). 
The lucky winners will be announced on December 12th!

 
Have a lovely week! 

17 megjegyzés:

Julcsi írta...

Első volnék? Azért biztosan nem az egyetlen, aki ilyen bájos madárkákra vágyik:)
Ha a szerencse nekem kedvezne, a rózsaszíneset választanám. Mi mást?:)))

Görgei-Reiner Rita írta...

Örülök, hogy írsz!
Én a fehéret, az őszintét, tisztát választanám....
Köszönjük a lehetőséget!

napos írta...

Szia! Nekem is a fehér tetszik legjobban! :)

Bernadett írta...

Jottem jatszani.:)
A negyes szamut valasztanam.:)
http://petite-armoire.blogspot.com/
Udv
Bernadett

youlcsi írta...

hű... Ritánál találtam a játékra... és a 4-es zöldike igazán nagyon szép...

rózsa-foltműhelye írta...

Szeretnék én is játszani.
Ki teszlek a blogomba!
Rózsa
http://www.rozsa-muhelye-2010.blogspot.com/

Monica írta...

Gyönyörűek ezek a madárkák!
Köszönöm a lehetőséget!

Ari írta...

Nagyon szépek!!! Én a pirosat szeretném:)

Ibcsi írta...

Jöttem játszani!Szerintem mindegyik nagyon szép,nem tudok választanai!!:-)))Vittelek a blogomra!!

emilil írta...

második:)

Anni írta...

Repülj madárka, szórd szét jókívánságaim a világban!

Linyah írta...

Szeretnék én is játszani! :)
A fehér madárka tetszik a legjobban :)

latinka írta...

Én is szeretnék játszani,a fehér a választottam:) Köszönöm a lehetőséget!

inga írta...

Nagyon aranyosak, én a pirosat szertném :)

Mehike írta...

Talán még beleférek?:-)
Nagyon szép mindegyik szín ezért nehéz választani, de ha a szerencse nekem kedvezne akkor a fehéret azaz a kettes madárkát szeretném látni beröpülni az ablakon.

Lunar írta...

Nagyon jól néznek ki! Ha nyernék, a zöldet választanám. :)

norono írta...

Nagyon édes madárkák! Igazán nagyon örülnék bármelyiknek,de a kedvencem a 2-es számú!