2010. január 22.

Játékok * Games

Olyan nagy lelkesedéssel vetettem bele magam ebbe a kis kreatív világba. :) Napok óta bújom a netet és nézegetem, olvasom, figyelem a patchworkkel, varrással foglalkozó blogokat és nem győzök gyönyörködni a munkákban. Örülök, hogy lassan én is a részesévé válhatok. Nagyon jó itt lenni!

Nagyon kedves dolognak és jó ötletnek tartom a játékokat is. Remélem nemsokára én is előállhatok életem első meghirdetett játékával. :)

Köszönöm az ötleteket és az ihletet, amit a blogjaitokból meríthetek!

I have thrown myself into this mesmerizing world of creativity with a lot of enthusiasm. I constantly browse the net, looking for patchwork-related sites and blogs and I can't but fall for the beautiful pieces of work I find there. I am so glad that slowly but surely I can become a part of this world, too. It is very very good to be here!

I love to play, I love games and I do hope I can soon announce my first ever one. :)

Thank you for the ideas you give me and also for the inspiration I receive from you through your blogs.


2 megjegyzés:

Frivolina írta...

Örülök, hogy tetszik:) Engem a mai napig meg tudnak lepni a többiek ezzel a rengeteg kedvességgel.

Ledorka írta...

Köszönöm a kedves szavakat a blogomon. :) Te is csuda dolgokat varrsz! Az első bejegyzésben szeretplő kép valami fantasztikus! :)
Örülök, hogy játszol nálam. Sok szerencsét a sorsoláshoz!