2010. január 13.

A kezdet * The beginnings

2008 Karácsonyán kezdődött. A Jézuska valami csoda (-> ez volt az Anyukám) folytán meglepett egy komplett patchwork felszereléssel. Hozott nekem anyagokat, szalagokat, gombokat, ... szóval sok-sok kincset. És persze könyveket, amik tele vannak szebbnél szebb és jobbnál jobb ötletekkel, kreatívságokkal.
Innen aztán pedig nincs megállás.

Hálás vagyok, hogy rátaláltam a patchworkre és örömet szerezhetek a munkáimmal!
Ez az első munkám, amit Mandy Shaw könyve és útmutatása alapján készítettem el. Imádtam csinálni!

It all began in 2008 at Christmas, when my Mom surprised me with a complete patchwork kit. Fabrics, bands, buttons ... a lot of real treasures. And of course books with full of beautiful ideas and creatives.

Since then, I haven't been able to stop.
I am so grateful for finding patchwork. It has become my new passion and I hope my pieces of work could bring a little happiness into somebody's life.
This is my first piece (based on Mandy Shaw’s book). I loved making it!



Nincsenek megjegyzések: